Re: [ITPOLITIK] for 17. gang (was: Softwarepatenter...

On Wed, 21 Nov 2001, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Men kan vi være enige om det, jeg kan ikke men jeg er også
> optimist. Det kan godt være at SW-patenter vil betyde et
> tilbageslag for OSS, men afskaffe det, aldrig!!
> Der er Software patenter i USA, men det forekommer mig da ikke at
> fri software er afskaffet over there.

Læs nu lige denne:
http://www.sslug.dk/patent/fri-software-med-problemer

Fri software er ikke afskaffet endnu, men forstætter denne bølge af swpat,
står det ret klart hvad der sker med fri software.

Vil du af en eller anden årsag fremstille MP3, så kan du ikke dette med
fri software. Kan du ikke se hvor det bære hen?

mvh/hans