Re: [ITPOLITIK] drs hjemmeside???

On Wed, 21 Nov 2001, Thomas Sørensen wrote:

> Hej folkens. ER der nogen af jer der ved hvordan det ser ud med drs
> hjemme side og lynx osv??

I en korridor (eller var det en lobby) hørte jeg at DR har ansat to til at
stå for det generelle omkring dr.dk .

Der bliver en stilling til en som står for det overordnede ansvar mht.
indhold, hvilket lige nu køre lidt anarkistisk.

Den anden stilling skal sørge for den tekniske del, en slags
super-webmaster. Hans opgave bliver også at sørge for at hjemmesiderne kan
ses med std. browsere.

Om de er ansat ved jeg ikke, ej heller om det er 100% besluttet. Dog
hæfter jeg mig ved at DR er opmærksomme på problemet, og viser noget vilje
til at få det løst.

> Hvis ikke der er sket noget vil jeg meget havde kontakt med nogen af
> jer som har forsøgt.

Jeg synes du skal skrive til dem og rose dem for at de nu gør noget, og at
du ser frem til at kunne bruge deres hjemmeside.

> Jeg plejer ikke at bruge mit hanicap til at gøre

Det kan du nævne i en slutbemærkning.

mvh/hans