Re: [ITPOLITIK] for 17. gang (was: Softwarepatenter...

Hans Schou wrote:

> Læs nu lige denne:
> http://www.sslug.dk/patent/fri-software-med-problemer

Jeg skriver jo netop at det kan betyde et tilbageslag, Der er da
ikke nogen
af de nævnte eksembler der antyder at OSS bliver afskaffet.

> Fri software er ikke afskaffet endnu, men forstætter denne bølge af swpat,
> står det ret klart hvad der sker med fri software.
>
> Vil du af en eller anden årsag fremstille MP3, så kan du ikke dette med
> fri software. Kan du ikke se hvor det bære hen?

Jo det bærer hen i mod et andet format, og det er et tilbageslag
især hvis MP3
er en god algoritme. Men det er er stadig ikke afskaffelse.

--
-
Poul-Erik Andreasen