Re: [ITPOLITIK] drs hjemmeside???

On Wed, 21 Nov 2001, Hans Schou wrote:

> Date: Wed, 21 Nov 2001 13:59:56 +0100 (CET)
> From: Hans Schou <sslug@sslug>
> To: sslug@sslug
> Subject: Re: [ITPOLITIK] drs hjemmeside???

> I en korridor (eller var det en lobby) hørte jeg at DR har ansat to til at
> stå for det generelle omkring dr.dk .
>
> Der bliver en stilling til en som står for det overordnede ansvar mht.
> indhold, hvilket lige nu køre lidt anarkistisk.
>
> Den anden stilling skal sørge for den tekniske del, en slags
> super-webmaster. Hans opgave bliver også at sørge for at hjemmesiderne kan
> ses med std. browsere.

> [...]
Det kan godt være du har ret hans men haq du deres email adresse?
Jeg vil sige det på følgende måde. De kunne ikke gøre anden end at lave
det om. DBS dansk blinde samfund har osse haft kik på dr men giv mig
deres email adresse så ser vi på det

/thomas

--
CBD=Julie
skal jeg stoppe bare fordi jeg eh blind??