RE: [ITPOLITIK] for 17. gang (was: Softwarepatenter...

Ja, ja, ja - og ægte kommunisme er også den eneste naturlige form for
sameksistens imellem levende individer...

Men nu fuckede dem der prøvede det i første omgang altså op i sådan en grad,
at det sikkert hverken bliver vores eller de næste mange følgende
generationer, der kommer til at se det fungere bare nogenlunde i praksis.

Du kan jo ikke bruge verdens bedste software til en skid, hvis du ikke MÅ
bruge den til en skid!

Så er du ihvertfald gået skridtet endnu videre, og er endt i det totale
anarki - og der tror jeg altså temmelig hurtigt du bliver rimelig ensom...

/Erik