Re: [ITPOLITIK] IT-politik og alt det andet...

On Wed, 21 Nov 2001, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Claus Sørensen wrote:
>
> <snip Claus' ævl>
>
> Gælder ytringsfriheden ikke for "fremtrædende sslug-medlemmers" .sig ?

Jow, så absolut. Jeg er ikke enig i ret mange af Claus's betragtninger,
men han har en pointe i at man som en bred gruppe bliver nødt til at
acceptere at man arbejder sammen om måske et enkelt punkt, og ikke bør
lade indbyrdes uenigheder stå i vejen for dette.

Derfor kan det være hensigtsmæssigt at man behersker sig lidt.

Personlig gik jeg med sort armbind hele dagen idag, hvilket afstedkom en
del kommentarer. Jeg har noteret mig at Jacob Sparre (nu) leder efter job
udenfor DK. Men derfor vil jeg nok alligevel passe på med at skrive f.eks.
"at det skal være en kold dag i helvede før jeg samarbejder med rotten."

Mads

Sending Blizzard 100,000 e-mails isn't going to get Starcraft ported to
Linux. Selling 100,000 copies of Quake III is.

            - Scott Draeker, Loki soft, on advocating for Linux games.