Re: [ITPOLITIK] IT-politik og alt det andet...

On 21 Nov 2001, Janus Sandsgaard wrote:

> Når det er sagt, så synes jeg at Claus er ude på et skråplan, når han
> blander sig i indholdet af en signaturfil med den begrundelse, at det
> kan give medlemmer af den nye regsierng indtryk af at man er
> venstreorienteret. Ikke mener jeg det er voldsomt ambitiøst at prøve
> at skjule sig selv bag en kasket (som forsker, ekspert m.v.). Claus'
> indlæg sender signaler om en art "organisations-/partidisciplin" som
> jeg mener er skadelig.

Rimeligt enig. Oven i det, synes jeg at kunne læse af mange af Claus's
indlæg at han er højreorienteret. Det klæder ikke et fremtrædende medlem
af SSLUG at lufte osv osv.

Mads

'Open Systems' means no fences. And no fences means no use for Gates.
                                                       - Sun Microsystems