Re: [ITPOLITIK] IT-politik og alt det andet...

Mads Bondo Dydensborg wrote:

<snip>
> Jow, så absolut. Jeg er ikke enig i ret mange af Claus's betragtninger,
> men han har en pointe i at man som en bred gruppe bliver nødt til at
> acceptere at man arbejder sammen om måske et enkelt punkt, og ikke bør
> lade indbyrdes uenigheder stå i vejen for dette.

Men er det Claus ønsker ikke en art (selv-)censur ?

At man ikke er enige, betyder vel ikke, at man ikke må udtrykke sine tanker
i et fælles forum. Var der tale om en officiel udmelding fra foreningen,
kunne jeg forstå det. Det er der ikke.

> Derfor kan det være hensigtsmæssigt at man behersker sig lidt.

Jeg mener ikke Jacob på nogen måde har ageret "ubehersket"...

> Personlig gik jeg med sort armbind hele dagen idag, hvilket afstedkom en
> del kommentarer. Jeg har noteret mig at Jacob Sparre (nu) leder efter job
> udenfor DK. Men derfor vil jeg nok alligevel passe på med at skrive f.eks.
> "at det skal være en kold dag i helvede før jeg samarbejder med rotten."
<snip>

Analogien holder ikke helt, da Jacob jo bare har skrevet det samme som
stort set alle inden- plus udenlandske aviser har skrevet.

MVH

Thomas A. Frederiksen - der ikke har noget armbind, men som ellers havde
været helt enig i at det var passende...
--
<Geekcode> Version: 3.12
GED/H d++@ s: a-- c++ UL++ P+ L+++ E---- W++ N++ o? K? w--- O M+ V? PS++