Re: [ITPOLITIK] IT-politik og alt det andet...

On Wed, 21 Nov 2001, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Mads Bondo Dydensborg wrote:
>
> <snip>
>
> Men er det Claus ønsker ikke en art (selv-)censur ?

Jo, så absolut. Men, det praktiserer de fleste vel i forvejen det meste af
tiden. Du fortæller vel ikke chefen dagligt at han er en nar, selv om han
er det, vel? (Eller konen at du simpelthen ikke gider besøge hendes
åndsvage forældre?)

> At man ikke er enige, betyder vel ikke, at man ikke må udtrykke sine tanker
> i et fælles forum. Var der tale om en officiel udmelding fra foreningen,
> kunne jeg forstå det. Det er der ikke.

Claus refererer måske til at der er flere der følger den her liste end man
umiddelbart tror.

> Jeg mener ikke Jacob på nogen måde har ageret "ubehersket"...

Ups, ville jeg heller ikke antyde.

> <snip>
>
> Analogien holder ikke helt, da Jacob jo bare har skrevet det samme som
> stort set alle inden- plus udenlandske aviser har skrevet.

Der var også en del ironi i det afsnit...

Mads

Before we'd usually say, there is a deep rumbling sound of penguins. Now
it's time to begin with: The earth is quaking, hell yeah the penguins are
here!!