Re: [ITPOLITIK] IT-politik og alt det andet...

On 21 Nov 2001, Janus Sandsgaard wrote:

> hehe... poetisk. Hvem har sagt det, og i hvilken samenhæng?

Jeg må nok skuffe dig med at det er "mig", idag, på den her liste.

Snedigt, ikke? ;-)

Mads

When a single line of script in Linux can do things that'd keep you
pointing-and-clicking forever in Windows, you have great motivation to learn
that line of script.
                                        - Chris Worth on The Microsoft Matrix