RE: [ITPOLITIK] drs hjemmeside???

Godt set!

Vi må huske at rose dem der gør positivt noget ved det.

Hvad med at bringe nogle positive anmeldelser af sites der fungerer.

Specielt dem der ikke "bare" overholder en standard, men måske har tænkt
over at tilpasse deres indhold til forskellige grupper af brugere ?

(Og med "grupper" jeg tænker her _ikke_ på IE- eller Netscape-brugere ;-) )

/Erik