Re: [ITPOLITIK] valgresultater... Knud Erik Hansens mandat er i fare

Helt aerligt.

Folk kan taenke og sige, hvad de vil, naar de vil og til hvem de vil, men
normalt har man visse emner man holder sig til - specielt, hvis man
deltager i diskussionsfora. Mig bekendt hedder dette forum ITPOLITIK
og ikke POLITIK.

Ka' vi lige proeve at slippe, at visse mennesker er bange for
muslimske naboer og andre foretraekker gruppemoeder med selvkritik,
navlepilleri og hang til individundertrykkende tyrani - men, synes
i ikke, at det bedst diskuteres andet sted ?

mvh. PMM

PS Jeg haaber sandelig at de fleste af jer former jeres meninger ud
fra, hvad i selv synes er rigtig og forkert og ikke ud fra, hvad
andre taenker om jer. Ibsens "En folkefjende" er ikke noget
daarligt sted at starte.