Re: [ITPOLITIK] Brev til Imerco

on Wednesday 21 November 2001 16:19, E. Sjørlund <sslug@sslug> wrote:

> Jonas Kongslund har med sit brev - måske
> - opnået, at de ændrer opfattelse af, hvad det er, deres værktøj
> producerer.

Nedenstående svar fortæller desværre at dette ikke er tilfældet...endnu!
Mit svar til dem følger længere nede. Det blev nok lidt for teknisk og
kringlet, men lad os nu se hvad der sker.

Sandsynligvis betyder min henvendelse som enkeltperson ikke så meget men
hvis der er andre som også henvender sig pga. lignende årsager så må det i
sidste ende begynde at hjælpe på deres forståelse.

<brev-fra-imerco>
VS: Imerco's hjemmeside og shop