Puha-politik

"Fjenden er allerede i landet" og han bøjer §1 stk. 2 i patentloven som
det passer ham. (Det er den lov der omhandler softwarepatenter)

Valget er overstået for denne gang, og nu gælder det igen de væsentlige
emner som Linux og anden fri software vedrører - softwarepatenter.

-----

Lige en sidebemærkning. Min omgangskreds er blandet, men mere blandet er
de mennesker jeg henvender mig til. Nogle er ekstreme vagabonder, andre
ekstreme virksomhedsledere, tredje politiske ekstreme. Nazister, Jehovas
vidner, Scientologi (eller var det Moonies), kommunister, kapitalister,
muhamedanere, christianitter, BSD-folk etc. Der er ikke grænser for hvilke
mennesker jeg opsøger og taler med. Beriget er jeg.

Har du et problem med at tale med ovenstående liste af folk med blandet
overbevisning? Jeg har ikke.

Jeg har heller ikke problemer med at omgås og tale med dig, til trods for
at du i nogles øjne skraber bunden. Tag det ikke personligt, jeg mener
bare noget andet end du gør.

Lyt mere, tænk mere, skriv mindre.

Så, gang i noget IT-politik.

mvh/hans