Gomorgen Danmark

og godmorgen til alle andre !

Det kan godt være at jeg har ramt den forkerte NG, men så holder vi bare
flyttedag.

Jeg har lige siddet og været ved at miste morgenmaden, da jeg sad og skævede
til TV2's GoMorgen Danmark.
Tim Frank Andersen der er deres "computerekspert" var forbi for at
præsentere Windows XP på dansk !
Nu er jeg blevet introduceret for XP en gang før, men det gør mig ikke mere
imponeret, jeg mener stadig at der er tale om ny vin på gamle flasker. Det
meste er neglet fra Mac og *nix.
Det som M$ mener at have "opfundet" er hvad vi andre har haft programmer til
i årevis.

En tanke strejfede mig ! (Ja det kan ske selv på denne tid af døgnet !)

Har vi ikke her i foreningen én der er "supersælger" og som derfor kunne
tilbyde TV2 at komme ind og præsentere seerne for Linux.
Der er sikkert mange seere der vil være interesseret i at vide at der findes
alternativer til at kaste 1300,- ud på en opgradering af sin Windåse.
Det der er brug er en der på under 4 minutter kan vise/forklare hvorfor
Linux er et alternativ uden at skræmme folk med teknikken !

Med venlig hilsen

Henrik