RE: [ITPOLITIK] for 17. gang (was: Softwarepatenter...

> og laver et
> bruger dit
>
> Det du her taler om, efter min mening ret lang ude, det ville
> være en beskyttelse af SW der vildt overgår den gældende
> patentordning for hardware.

> overlegent og
> bruge til noget -
> indført og som
> indtil folk
>
> Nej, det det drejer sig om er at hvis vi går ud og hævder at vi
> allesammen bliver slået og hægt op i tåneglene før vi bliver
> slået ihjel, hvis vi kommer til at bruge/lave et stykke OSS-SW,
> [...]

Med andre ord: Det har været løgnagtig propaganda fra OSS-folkenes side, at
en russer for nyligt er blevet fængslet for at skrive et stykke software,
som andre mente de havde patent på ???

Han sidder faktisk i dette øjeblik og kan se frem til op til 25 års fængsel
!!!

USA var nødt til at vente med at snuppe ham, til han landede i USA - hvis de
får udvidet deres patenter som de gerne vil, så har folketinget netop
besluttet, at hvis en dansker kommer i samme situation, vil han blive
udleveret til retsforfølgelse i USA !!!

Jeg synes du argumenterer som en struds der stikker hovedet i jorden og ikke
vil se realiteterne i øjnene...

/Erik