=?iso-8859-1?Q?L=E6ser_I_eller_blokerer_I??=

Jeg har lige læst mit indlæg "IT-politik og alt det andet..." og samtlige
tråde afledt af denne.

De svar jeg har fået, er ikke på det, jeg har skrevet, men det som I tror
jeg skriver. Det virker som om I blokerer overfor det reelle indhold,
fordi I placerer mig som jeres politiske modstander - uden I kan vide om
jeg er det eller ej.

Prøv at læse mine indlæg en gang til uden blokering.

Jeg presser ingen til censur.
Jeg påstår ikke, at nogen er venstreorienterede eller kommunister.
Jeg påstår ikke, at en bestemt politisk retning er den "rigtige".
Jeg har ikke givet udtryk for min egen politiske holdning.

Det bliver meget svært at fortsætte vores diskussioner på disse lister
især IT-politik, hvis I allerede har sat bestemte folk i (politisk) bås og
reagere overfor dette, i stedet for hvad der reelt skrives.

De herligste hilsner
                         _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor
Claus Sørensen       /    (_   .           al kommunikation er baseret på
Nøddelunden 110      |     _}     _        frie og åbne standarder, så
2765 Smørum          (    |_o `)(| )       enhver har friheden til at
sslug@sslug           \   /(_)-(_  ('       vælge.
20 94 62 34           |__\o./  _><o          .       Claus Sørensen, 2001
http://www.chbs.dk            '--|'        []