RE: [ITPOLITIK] for 17. gang (was: Softwarepatenter...

:-))

Okay - det er en følgelov af deres patentlove .. dette er jeg klar over, jeg
tillod mig at undlade denne detalje for simplificeringens skyld...

Men der er en tragisk pointe i det du siger - nemlig at den lov du omtaler,
forsøger man nu at gøre til en del af den (hysteriske?) globale anti-terror
pagt - det er fandeme uhyggeligt, du !

/Erik