Re: [ITPOLITIK] IT-politik og alt det andet...

Joergen Ramskov <sslug@sslug> writes:

> Det var også den afgående regering der solgte Teledanmark, inkl. det
> "rå kobber" til et Ameritech, blot for få et overskud.

... og for at sætte skub i liberaliseringen af telemarkedet; en
politik som jeg mener de fleste partier bakkede op om. Det er
traditionelt venstrefløjen der mener at staten skal spille en rolle
ift. (multinationale-) virksomheder og deres adfærd; ikke den
borgerlige side af folketinget.

Alt dette for at sætte spørgsmålstegn ved, om TeleDK mon var forblevet
en statsejet virksomhed under en borgerlig regering... ;-)

-j

--
Velkommen til et nyt og endnu mere fremmedfjendsk Danmark.
Welcome to a new and even more xenophobic Denmark