Re: [ITPOLITIK] [Fwd: SV: patenter.dk]

On 22 Nov 2001 08:15:57 +0100
Kenneth Geisshirt <sslug@sslug> wrote:
> Hejsa,
>
> Jeg har kontaktet ejeren af patenter.dk og spurt om vi kan låne
> domænet(til en kampagnesite mod softwarepatenter). Som I kan se af
> hans svar, kan vi købe domænet. Kan vi finde sponsorer til det?

Er der ikke en lov mod dette? så vidt jeg husker må man da ikke sælge et
domæne videre til en højere pris end den man selv købte det til i sin
tid (domain piracy). Eller gælder det kun hvis det er pga. varemærke
registrering man vil overtage et domæne?

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder