Re: [ITPOLITIK] for 17. gang (was: Softwarepatenter...

On Thu, Nov 22, 2001 at 03:31:27PM +0100, Poul-Erik Andreasen wrote:

> [...]

Eller har frækheden til at prøve at uddanne sig til datalog,
ingenør eller datamatiker. For at gennemføre sit studie vil
vedkommende forbryde sig om den første fantasiliard SW-patenter. Men
det er sikkert ikke vigtigt nu ;)

Hjalp det på paranoiaen?

--
	Christoffer

No bird soars too high if he soars with his own wings.
    -- William Blake