Re: [ITPOLITIK] Gomorgen Danmark

Mit indlæg på sslug-pr forsvandt ud i den blå luft, så jeg fortsætter i
stedet din tråd på sslug-pr.

Jeg fik også selv denne idé, og jeg tror faktisk at "GoMorgen Danmark" vil
være ret positive overfor indlæg af denne type. De vil nok næppe beskyldes
for at være ensidige - specielt hvis dette er til fordel for et monopol.

Jeg kender personerne bag http://www.madgal.dk og de fik lov til at lave mad
i studiet og præsentere deres website. Det gav vildt mange hits den dag.

Det jeg ville slå på hvis det var mig ville være at det er virus frit,
gratis, man kan få hjælp i sin lokale LUG, og ellers er det fuldt på højde
med Windows XP. Herefter ville der sikkert være nogle spørgsmål fra Ole
Steffensen, og hvis det var muligt ville jeg også prøve at nævne muligheden
for blot at bruge Star Office sammen med Windows.

Men, der er mere oplagte personer end mig til at lave sådan en præsentation.

Morten