Re: [ITPOLITIK] Brev til Imerco

on Thursday 22 November 2001 02:42, Jonas Kongslund <sslug@sslug>
wrote:

> Mit svar til dem følger længere nede. Det blev nok lidt for teknisk og
> kringlet, men lad os nu se hvad der sker.
>[...]

Så kom der svar fra Imercos IT-chef. Min e-mail var åbenbart ikke alt for
kringlet for svaret var både positivt og imødekommende :-)

<svar-fra-imerco>
SV: VS: Imerco's hjemmeside og shop
From: Kim Leslie <sslug@sslug>
To: 'Jonas Kongslund' <sslug@sslug>
Date: Thu, 22 Nov 2001 06:01:02 +0100

Godmorgen Jonas

Hos IMERCO har vi gjort en forretning ud af at give forbrugerne det de
efterlyser! Jeg må sige at du virkelig er en forbruger som har noget på
hjertet og kæmper for sine principper. Web verdenen er en jungle af
folk/virksomheder der efterlever deres fortolkninger af disse såkaldte
standarter, eks: HTML 4. Af forskellige årsager udbygger web verdenen så
afarter også kaldet variationer af de standarter som vi alle burde være
enige om. For en standart bliver jo ikke ved taget ved lov, men er kun en
standart så længe mange mennesker er enige om at det er en standart.

Jeg må erkende at jeg i mit virke som IT-chef hos IMERCO har stor tiltro til
at folk/virksomheder som vi har samhandel med følger disse etiske love vi
definere som standarter i web verdenen. Kontrol og krav til kvalitet er et
middel til at sikre overholdelsen af de etiske lov (standarter).

Jeg kan ikke love dig at du om 14 dage eller en måned vil se et 100% efter
standarterne site hos www.imerco.dk, men med tiden vil vi arbejde hen mod
det. Jeg er glad for en dialog som den du her har startet og som forbruger
har du krav på en forklaring.

Tak for dine synspunkter og dine meget vel dokumenteret mails.

Med venlig hilsen / Best regards

Kim Leslie
IT-chef
IMERCO A.M.B.A.
Telefon 4320 1000
Direkte 4320 1023
E-mail  sslug@sslug
EDI 5790000706150 kval. 14 KMD
E-mail  sslug@sslug

www.imerco.dk
</svar-fra-imerco>

--
Jonas Kongslund      <sslug@sslug>     XNS: =Jonas Kongslund

When you want to change the world, you don't see the dawn by
getting up early - you see it by not sleeping through the night.