Re: [ITPOLITIK] TV2-regionerne

On Fri, 23 Nov 2001 11:06:32 +0100, Peter Maersk-Moller
<sslug@sslug> wrote:

>Det finder jeg svært at tro på. Har nogen hørt noget ?

Well det eneste jeg har hørt er at der _ikke_ kommer nogen version til
Linux. Og det kan man vel - ud fra et MS synspunkt - vel godt forstå ?
Jeg mener .. de er begyndt at lave deres egen player ukompatibel med
deres egne styresystemer .. så hvorfor lave en player til et helt
andet styresystem ..

Gitte