RE: [ITPOLITIK] TV2-regionerne

> Det finder jeg svært at tro på. Har nogen hørt noget ?

Nej - det lyder som en dårlig undskyldning han kan spise uvidende brugere af
med.

Derimod findes deres nyeste mediaplayer ikke engang til WinNT, så hvis de
vælger at bruge Microsoft's nyeste videocodecs, er det ikke bare "de sidste
få procent" de udelukker, men også de brugere der ikke har opdateret til
Win2000 eller XP og som stadig bruger NT.

Jeg er en af "de mange" der af denne grund f.eks. er afskåret fra at følge
landsholdet når DBU streamer kampene live på Nettet :-(

/Erik