Re: [ITPOLITIK] Brev til Imerco

E. Sjørlund wrote:
---SNIP---
> Sætte dem i gabestokken, mener du?
> Det er efter min mening en helt uacceptabel fremgangsmåde. Langt mere
> effektivt vil det være, at flere tager sig tid til at gøre som Jonas
> Kongslund har gjort.
---SNIP---

Jeg kan godt se at det kan forekomme som en gabestok.
Det er bestemt ikke min hensigt.

Jonas fremgangs metode er sikkert rigtig god, men den forudsætter en dialog.
Den har han heldigvis fået her hos Imerco. Ros, herfra til Imerco.

Jonas er særdeles godt bevandret ud i HTML'ens kunst og det er desværre
ikke alle der er det. Derfor kan argumentationen blive meget svær at føre
igennem overfor et firma som ikke overholder standardene.

Henvender man sig som en forening med hensigt at fremme standardernes
udbredelse, så tror jeg at det vil have langt større vægt.
Det vil det bla. have fordi man kan reagere ensartet og sagligt.

Jeg skal gerne indrømme at der er mange gange at jeg ikke gider at følge op
på en ubesvaret hendvendelse.
Tit og ofte er det en person som intet har at gøre med hjemmesiderne som
besvarer hendvendelsen og absolut ingen interesse har i at bruge tid på en
enkelt stakkel som ikke benytter sig af det 'rigtige' OS og browser.

Her vil en hendvendelse som kommer fra en kreds af brugere virke meget
overbevisende.

Min overbevisning er at det er den vej vi skal gå.

Som sagt vil jeg gerne stille lidt båndbredde og en server til rådighed.

Mvh

Per R Laursen