Re: [ITPOLITIK] DMCA (was: for 17. gang (was: Softwarepatenter...

Erik Lange wrote:

> Er der andre end Poul-Erik, der stadig synes det her er morsomt ? ;-|
>
> /Erik

Hvis jeg har udtrykt at jeg synes det er morsomt, så har det vist
mest været af retorisk karakter. Det jeg brokker mig over at at i
opfører jeg som fodtusser og ikke som generaler, det er krig det:
Det kan godt være at fjendens kanoner er store og det kan godt
være at der bliver dræbt mange soldater, men der eneste der
kommer ikke af at lave fjenden kanoner tre gange større en de i
virkeligheden er, det er dålig moral.

--
-
Poul-Erik Andreasen