Re: [ITPOLITIK] Brev til Imerco

Joergen Ramskov wrote:
> Få producenterne af disse editorer til at spytte god kode ud og vi vil
> nå et stort skridt nærmere et bedre web!

Men kun ved at kunderne til webauthoring software ser standarder,
som et incitament, vil producenterne sørge for at deres programmer
kan lave standard html. Derfor er det vigtigt at bonke websites,
fordi jeg tror ikke vi får meget ud af at bonke MS for at lave
frontpage, der kun kan lave kode som MSIE kan dekryptere.

--
  Mvh. Carsten Svaneborg