Re: [ITPOLITIK] Markedskræfter og pression

On Thu, 29 Nov 2001, Kristoffer Nilaus Olsen wrote:

> Imidlertid tror jeg ikke, at det batter ret meget at "bonke" enkelte,
> tilfældigt udvalgte webmasters. Du skal immervæk op på et ret stort
> antal, før Microsoft og Macromedia begynder at mærke noget. Jeg tror, at
> det er mere effektivt at målrette indsatsen mod større grupperinger, som
> kollektivt kan beslutte en ny politik på området. Det kunne f.eks. være
> det offentlige, fagbevægelsen eller professionelle sammenslutninger.

Vi skal kæmpe på begge fronter, hvis vi er nok.

Ellers er jeg enig med dig i, at de nævnte grupper er dem vi skal fokusere
på nu, så længe vores ressourcer er stærkt begrænsede.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen    -------------------------------   Tlf:    24 67 40 06
Formand for        DKUUGs Standardiseringsudvalg    Fax:    39 20 89 48