Re: [ITPOLITIK] Brev til Fantask

Jeg tror at vi må se at få sat det her i system.

Der er rigtig mange sider det ikke er muligt overhovedet at komme ind på.
Mit sidste personlige problem er min bank (Forstædernes Bank).
Her kan jeg ikke få webbanken til at fungere endsige starte op.

Nå, men jeg tror altså stadig at det eneste der er at gøre er at henvende
sig som en gruppe af brugere, i stedet for enkelte mere eller mindre godt
formulerede klager.

Mvh

Per R Laursen