Re: [ITPOLITIK] EFTERLYSNING Venner af ?arder

Claus Sørensen wrote:
Hans Christian Studt wrote:

Anders Feder wrote:

Hvordan går det med dette initiativ? Er noget jeg skal hjælpe med for at
vi kan komme videre?

Så vidt jeg kan se er der nu mindst 3 der har meldt deres vilje til at medvirke Klaus V. Skott Jacob Sparre Andersen Anders Feder Jeg håber der er flere der melder sig.

Jeg vil også gerne melde mig på banen som formand for DKUUGs standardiseringsudvalg.

Hej

Jeg er også med i DKUUGs standardiseringsudvalg. Og je har et lille
spørgsmål. Er der planlagt møder i januar + februar måned 2003 ?

Jeg vil også gerne deltage i gruppen.

Jeg har set på http://www.krak.dk og har fundet at mange ting virker
fornuftigt med forskellige browsere, men der er dog problemer.

Prøv at indtaste dit tlf. nummer i rette felt, tryk dernæst på find person.
Forhåbentlig går dette godt.

Læg mærke til feltet adresse, feltet optræder som en link.
Tryk dernæst på linket og der kommer et bykort frem.

Over dette kort (øverst til højre) er mulighed for mulighed for
udprintning af kortet.

1. Bruger du Internet Explorer 6.0 så virker det - du får
   udprintet et bykort.

2. Bruger du Netscape 7.0 virker det ikke - Krak tilbyder muligheden
   for udprintning af et landkort - hele Danmark.

   Spørgsmål:
   Virker det med din browser ?

Mvh. Jørgen
Virker det med din browser