Re: [ITPOLITIK] SSLUG + Swpat.dk til OEM.dk v0.2

E. Sjørlund wrote:
Melder du ud, når du mener, at det er acceptabelt at kommentere
sproglige ting i dit oplæg?

Yep. Se version 0.4 og kritiser løs! Både sprog og indhold!

Jeg er ikke spor enig i dig i den vurdering, at sproglige
> rettelser er noget ligegyldigt, som først skal med til sidst,
> jeg ser det som en vigtig del af processen

Det tager tid at rette stavefejl, og det tager også tid at
justere formuleringer. Jeg vil ikke spilde folks tid, hvis
jeg aligevel har planer om at omformulere indeholdet, så
halvdelen af sætningerne aligevel ændres (og nye stavefejl
introduceres). Derimod er det vigtigt med forslag til
ting der skal med tidligt i skrive processen, og for ofte
skrives der i SSLUG uden nogen sinde at formulere en disposition.

Vores fokus er softwarepatenter, idet software ikke blot er et
"Vi fokuserer på softwarepatenter, fordi vi betragter software som rene
vidensprodukter, de mursten videns- og informationssamfundet bygges
med."

Jeg er enig i at det er en mere direkt og klar formulering. Og håber du kan forbedre resten lige så meget.

Men jeg venter nu, på at du måske ønsker mit bidrag til projektet.
Skyd løs!

--
  Mvh. Carsten