Re: [ITPOLITIK] EFTERLYSNING Venner af åbne standarder

Keld Jørn Simonsen wrote:

Ja, jeg har forståelse for denne fremgangsmåde, W3C-anbefalingerne er jo
dem, som alle følger. Jeg kunne blot ønske mig at I/vi ikke markedsførte
det som noget med "åbne standarder", men som noget andet, måske bare som
W3C-anbefalingerne, som W3C vist selv kalder dem (recommendations).

Helt enig. Jeg synes det vil være meget fint at gøre opmærksom på dette forhold og forklare vores forbehold overfor W3C.

Så kunne jeg tænke mig at vi på sigt gjorde noget for at vride disse
standarder ud af hænderne på W3C, enten i ISO eller i IETF, men det er
et kæmpe arbejde.

Ville absolut ikke gøre mig noget :)

Det eneste problem jeg har, er at jeg ikke tror jeg er kompetent nok til at kunne hjælpe særligt meget :(

-- Joergen Ramskov - Værn om din frihed! Støt http://digitalforbruger.dk/