Re: [ITPOLITIK] Certificeringer (var: proces- og tidsplan for arbejdetmed statens it-politik. )

On Fri, 3 Jan 2003, Jesper Laisen wrote:

> Jeg er meget uenig.
>
> Microsoft har dokumenteret, at W2K lever op til et sæt af kriterier. Vi bilder
> os bare ind, at Linux gør det.

TIl det første: Som jeg læser Shapiros tekst, så har MS "bare"
dokumenteret processen. Selve koden er sådan set ikke testet.

> Jeg er ligeglad med, om Linux har den certificering, men jeg så gerne, at
> Linux overholdt kriterierne.

Personligt ser jeg hellere, når vi nu ikke kan køre sikre OS'er, at
erfaringerne tæller.

Mads

I don't say this lightly. However, I really think that the U.S. no longer
is classifiable as a democracy, but rather as a plutocracy.
                               - H. Peter Anvin