Re: [ITPOLITIK] Certificeringer (var: proces- og tidsplan for arbejdet med statens it-politik. )

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> TIl det første: Som jeg læser Shapiros tekst, så har MS "bare"
> dokumenteret processen. Selve koden er sådan set ikke testet.

Netop! Og som han forsøger at forklare garanterer det ingenting. Det
er ligesom ISO 9000, der heller ikke garanterer at man laver kvalitet,
men kun at man har styr på hvad man laver.

Men en anden sag er om de har fulgt procedurerne i virkeligheden?
Hvis de har, hvordan kan det så være at man kan finde sådan noget som
fx:

http://www.softwaretipsandtricks.com/eastereggs/windows2000.php

Det ser i mine øjne ud til at der ikke er styr på tropperne.

mvh
Peter Stubbe