Re: [ITPOLITIK] SSLUG + Swpat.dk til OEM.dk v0.4

On Fri, 03 Jan 2003 16:01:25 +0100, Carsten Svaneborg wrote:

<snip: Læst og forstået>
> Korrekt, der er 50 funktioner/komponenter der kunne patenteres, men
> måske findes der prior-art så de ikke er patenteret.
Jeg mente egentlig blot, at et simpelt eksempel med to firmaer kunne
være bedre. Jeg prøver senere

> Tak for kommentere og omskrivninger, de kommer med i næste version.

Fint nok. Jeg er blevet invaderet af Askepot, Pokemon og hvad det nu
hedder i den alder, så mine muligheder er midlertidigt begrænsede:-)