Re: [ITPOLITIK] Certificeringer (var: proces- og tidsplan for arbejdetmed statens it-politik. )

On Sun, 5 Jan 2003, Jesper Laisen wrote:

> Diskussionen startede bl.a. med, om Linux skulle ud af nørdværelserne. hvis
> Linux skal det, og det forsøger bl.a. IBM at gøre, så skal udviklingen gøres
> anderledes professionel.

Udviklingen af kernen? Den sammenhæng vil jeg gerne have dokumenteret.

> Netscape/Mozilla er fortsat ikke en bedre browser (jeg ved godt, at det ikke
> var et mønsterprojekt). OpenOffice er en fin kontorpakke, men der er langt op
> til den seneste fra Microsoft.

Der er mange der mener at Mozilla _er_ en bedre browser end IE. OO er
sjovt nok startet som et "styret" projekt og er faktisk blevet _meget_
bedre efter at det er kommet i en mere åben model.

Jeg kan ikke se at du har "bevist" nogen af de sammenhænge du hævder
findes.

Mads

The Microsoft Dictionary

           multi-platform: Works with both Windows NT Workstation and
                           Windows 2000 Professional.