Re: [ITPOLITIK] SSLUG + Swpat.dk til OEM.dk v0.4

"Anders Feder" <sslug@sslug> wrote in message

> http://www.it-retten.dk/bog/bilag/21/k182.pdf (punkt 22)

Takker.
Hmm. Giv mig lige et lynkursus, en eller anden.

"Leverandøren indestår kunden for, at det leverede ikke krænker andres
rettigheder, herunder patenter eller ophavsrettigheder."
Zitech leverer en maskine med præinstalleret Windows på til staten.
Windows krænker et eller andet patent eller GPL.
Zitech er forpligtet til at holde staten skadesløs!

Eller hvad er det lige jeg har misforstået?

Bortset fra det bør linket med i tekst eller referencer.