Re: [ITPOLITIK] B 27: Foreløbigt udkast til udvalgssvar

Anders Feder <sslug@sslug> writes:

> Mange tak for kommentarene.
[...]
> Jeg kan godt følge dig men min gamle dansklærer sagde altid at man
> skulle lægge de vigtigste ting til sidst i sætningen :)

Aha, det er dér skoen trykker.  Jeg mener at det vigtige skal ligge
først i sætningen.  Hvis sætningen bliver for knudret (af den grund), så
del den op.

IMHO er problemet med mange af dine sætninger at der, i forsøget på ikke
at komme til at være upræcis, specielt når det gælder IT-udvikling og
andre IT-relaterede emner, i det offentlige og andre steder, bliver for
langt til det der betyder noget. ;-)
--
                                                    Jens Peter Secher
_jpsecher get2net dk DD6A 05B0 174E BFB2 D4D9 B52E 0EE5 978A FE63 E8A1_