Re: [ITPOLITIK] Certificeringer (var: proces- og tidsplan forarbejdet med statens it-politik. )

>Jeg tror ikke rigtig du har fattet fri software,

Det tror jeg nu, at jeg har.

Ellers har jeg da spildt min tid de sidste år:

Mine artikler om Open Source fra Alt om DATA:
http://www.laisen.dk/Linux_2001.1060.0.html
http://www.laisen.dk/Linux_2002.1062.0.html
http://www.laisen.dk/Linux_2000.1061.0.html

Mine oversættelser af Raymonds skrifter:
http://www.laisen.dk/Katedralen_og_basare.1064.0.html
http://www.laisen.dk/Nybyggeri_i_noosf_re.1065.0.html
http://www.laisen.dk/Den_magiske_kedel.1094.0.html
http://www.fys.ku.dk/~omic/hacker-howto.html

Desuden sidder jeg i bestyrelse af Foreningen Fri Software.

Det ville være overordentlig uheldigt, hvis jeg ikke har fattet fri software.

Men lad os da stoppe debatten her.

Mvh
Jesper