Re: [ITPOLITIK] www.sslug.dk/itpolitik/ (was: sslug og it-politik i fremtiden)

On 30 Dec 2002 02:21:35 +0100
Anders Feder <sslug@sslug> wrote:

> Nu ville jeg gerne have svaret at jeg vil tage kontakt til
> www_admin-gruppen for at komme videre men da det åbentbart ikke er
> alle der mener at SSLUG har noget at skulle have sagt omkring
> IT-politik vil jeg foreløbig ligge idéen i fryseren.

Generalforsamlingen i 2002, fastslog at SSLUG har noget at skulle have
sagt i itpolitisk sammenhæng (bare ikke hvordan det skal foregå) så jeg
mener trygt du kan tage ideen ud af fryseren igen :)

--
Regards,
Klavs Klavsen

--------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = 2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62
Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for.
						 -- unknown