Re: [ITPOLITIK] Certificeringer (var: proces- og tidsplanforarbejdet med statens it-politik. )

"Jesper Laisen" <sslug@sslug> writes:

> Det tror jeg nu, at jeg har.

Hvis du tror fri software kan styres, så er der mindst en af os der
har misforstået noget.

> Ellers har jeg da spildt min tid de sidste år:

Tjah, jeg har programmeret fri software de sidste 15 år, og lever af
det i dag.

> Men lad os da stoppe debatten her.

Det er dit valg. men det afskærer muligheden for at mindst en af os
lærer noget.