Re: [ITPOLITIK] Certificeringer (var: proces- og tidsplan forarbejdet med statens it-politik. )

Esben Jensen <sslug@sslug> writes:

> Hvis man vil have indflydelse der må man selv lave det og det koster.
> Det var det jeg mente.

Vi er rørende enige ;-)

Grunden til at jeg kommenterede din parentesielle bemærkning var at
der eksisterer en sejlivet myte om at man ikke kan tjene penge på at
programmere fri software, selv blandt ellers entusiastiske GNU/Linux
brugere.  Den irriterer mig, blandt andet fordi jeg selv lever af at
programmere fri software, så derfor er jeg måske lidt for hurtig til
at kommentere ethvert udsagn der kan misforstås som støtte til myten.