Re: [ITPOLITIK] SSLUG og it-politik i fremtiden - 2. =?iso-8859-1?Q?forsøg?=

On Mon, 06 Jan 2003 15:30:49 +0100, Erik Lange wrote:

> [...]

Er det denne du mener:
http://www.sslug.dk/liste/bestyrelsen/

Det kan jeg heller ikke sådan lige ...

[SNIP]

> Jeg synes den måde Gitte Wange koordinerede PM'en omkring L19 så ud til  at
> fungere fint, og bevirkede at både BSD og Mac-folkene var medunerskrivere
> af denne - sværere og mere indviklet behøver det vel ikke være ?

Puha - det var osse et stort arbejde :-)
Men det var produktivt og rart at få kontakt til så mange andre
brugergrupper.
Jeg vil mene at hvis vi skal lave sådanne samlede PM'er en anden gang,
skal disse laves på "neutral" grund. Der er stadig mange LUG'er der har
"lillebror"-følelser overfor SSLUG og dermed bliver arbejdet knapt så
produktivt da fol ikke vil "modsige storebror" (bare min fornemmelse -
håber den er forkert).
Det mest optimale - IMHO - vil være at få en pr-liste under f.eks.
opensource.dk hvor PM'en kan blive udarbejdet og udsendt fra de deltagende
UG'ers pr-lister ...

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

Welcome to Hell! Here's your copy of Windows 98!