Re: [ITPOLITIK] IT-PO-TO-DO

At 02:14 AM 1/7/03, Erik Josefsson wrote:

<snip>

Erik Lange - infosoc
http://www.digitalforbruger.dk/Members/erla/1034621954211805175/article_view

For god ordens skyld mener jeg det er Niels Vestergaard der bør ha' æren for ovenstående, selvom det udsprang af et lignende initiativ fra min side.

Dette (mit forslag til høringssvar, som sslug aldrig tog officielt stilling til), kan findes her - jeg endte med at sende det ind eget navn:
http://www.mmmanager.com/Members/Mandrake/1031897065573244585/view

EXTERNT
=======
softwarepatenter.dk
digitalforbruger.dk

frisoftware.dk ?

Hilsen, Erik -- Min Fritz-chip forstår mig ikke...

TCPA / Palladium FAQ:
http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/tcpa-faq.html