Re: [ITPOLITIK] Så meget for slaget om standardisering :(

On Thu, Jan 09, 2003 at 02:58:50PM +0100, Mette Schmidt wrote:
[...]
>  Så hvad gør man nu? Boykotter dem eller kæmper kampen?
>  Nytter det mon overhovedet noget, når et firma er så
>  "overbeviste"?

Det er nok ikke så smart at boykotte dem, for så er der en linuxbruger
mindre der besøger deres side, og så kan de jo sagtens sige: "Vi gider
ikke lave om på det, fordi vi kun for besøg af IE-brugere"

Tilgengæld ved jeg ikke hvor meget det hjælper at fortsætte, men hvis ikke
du gør noget ved det, sker der med sikkerhed intet.

Mvh. Mads Sejersen