Re: [ITPOLITIK] What lawyers can learn from comic books

On Sat, 11 Jan 2003, Hans Christian Studt wrote:

> Endnu en interessant artikel af Lawrence Lessig

Det er ikke første gang, og næppe heller sidste.

Artiklen handler om at kopiering kan være en fordel - for begge parter.

> What lawyers can learn from comic books.
> http://www.redherring.com/insider/2003/01/copycats011003.html

Spøjst så mange gange han skriver "theft" i citationstegn. Jeg kom
til at tænke på at Gates ikke brugte citationstegn i 1976:
http://www.blinkenlights.com/classiccmp/gateswhine.html

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell