Re: Åbne standarter

Klaus Vink Slott wrote:
Hej Hans

Opgav du overstående på SSLUG listen?

Overhoved ikke.
Jeg forestiller *projektet* vil kunne udstrække sig over flere måneder/kvartaler.
Jeg regner selv med at kunne beskæftige mig med med mellemrum sådan lidt on/off.

Jeg var et par dage om at svare dit sidste indlæg, men håber ikke du føler jeg har trukket din idé i den gale retning. Hvis det er tilfældet trækker jeg gerne mit forslag tilbage, det var bare et forsøg på at sætte gang i en brainstorming.

Jeg synes det er rigtig fint.

Jeg har lige *hurtigt* samlet lidt på følgende 3 sider indtil vi finder et mere permanet sted at arbejde videre :
http://www.studt.dk/w3c-venner/faser.html
http://www.studt.dk/w3c-venner/tabel-1.html
http://www.studt.dk/w3c-venner/tabel-1-kol.html

Det skulle hjælpe med at have et overblik.

Jeg har taget udgangspunkt de forslag til opgaver som Andres kom med
http://www.sslug.dk/emailarkiv/itpolitik/2003_01/msg00009.html

Efterhånden som forskellige CM-systemer identificeres vil jeg lægge dem ind i tabel 1.

Så det er bare om at komme i gang ;-)

Mvh
--
Hans Christian Studt  : http://hc.studt.dk  mailto:sslug@sslug