Re: [ITPOLITIK] B 27: Udkast til udvalgshenvendelse (v 0.2)

On Wed, 2003-01-15 at 18:03, Carsten Svaneborg wrote:
> Softwarepatenter: Vi foreslår at staten tager ansvaret for
> softwarepatent krænkelse ved brugen af Open Source programmer.

Jeg må indrømme at jeg stadig er lidt betænkelig ved denne her. Jeg
syntes det er urimeligt at det er kunden der skal bøde for at vi har et
dårligt patentsystem. Det gør det for nemt for regeringen at afvise
vores andre krav.

Så vidt jeg kan se så accepterer IT-Brancheforeningen
standardkontraktens nuværende betingelser på dette punkt.
--
Anders Feder <sslug@sslug>