Re: [ITPOLITIK] Europæisk patentorganisation afviser softwarepatenter

On Fri, 17 Jan 2003, Jon Bendtsen wrote:

> Hvor arrogant er manden lige. Det er politikkerne der skal bestemme
> samfundets udvikling, ikke en eller anden interresse organisation.

Ha. Vågn op til virkeligheden. EPO er et overstatsligt samarbejder hvori
ingen af medlemsstaterne har noget at skulle have sagt. Den eneste reelle
trussel er så vidt jeg ved, at medlemmerne kan trække sig ud af
samarbejdet.

/Ole
--
ping southernair.com